کتاب انسان خردمند

کتاب انسان خردمند

صد هزار سال پیش بر روی زمین 6 گونه زندگی میکرد و الان فقط یک گونه زندگی میکند بر روی این کره خاکی و آن هم ما هستیم، انسان های خردمند.

خلاصه کتاب انسان خردمند

کتاب انسان خردمند : تاریخ متخصری از بشر که توسط یووال هرری نوشته شده است و برای اولین بار در سال 2011 در اسرائیل منتشر شد. و در زبان انگلیسی در سال 2014 و در سال 2011 منتشر شد. ترجمه این کتاب توسط نشر نو نیک گرگین به فارسی در سال 1396 انجام شده است. کتاب اسلحه میکروب و فولاد (1997) کتابی بود که الهام آن بود.

چه طور گونه ما در نبرد برای سلطه بر دیگران پیروز شد ؟ چرا نیاکان شکارگر – خوراک جوی ما اقدام به شهرها و برپایی پادشاهی ها کردند؟ چگونه به خدایان و ملت ها و حقوق بشر ایمان آموردیم، به پول و کتاب ها و قوانین اعتماد کردیم و خود را برده بوروکراسی و مصرفگرایی و حرص و آز برای خوشبختی ساختیم ؟ دنیای ما در هزاره آینده به به چه شکلی در خواهد آمد ؟ و …

دکتر یووال نوح هراری از دانشگاه آکسفورد دکترای تاریخ دارد و در دانشگاه بیت المقدس تاریخ جهان تدریس میکند. موضوع اصلی این پژوهش سوالات صریحی است همچون :

رابطه تاریخ و زیست شناسی چیست ؟ آیا عدالتی در تاریخ یافت میشود ؟ آیا در مسیر تاریخ مردمان سعادتمند تر شده اند؟

نکته جالب : 65000 نفر در دوره اینترنتی تدریس تاریخ مختصر بشر او ثبت نام کرده اند.

کتاب انسان خردمند در سال 2014 به انگلیسی ترجمه شد و در مدت کوتاهی به سی زبان دیگر ترجمه و منتشر شد. این اثر مدت ها در فهرست کتاب های پرفروش قرار داشت. چهره های مطرح و معروف جهانی مانند باراک اوباما و بیل گیتس دیگران را به خواندن این کتاب تشویق کرده اند.

PDF کتاب انسان خردمند

این کتاب همانند بسیاری از کتاب های الکترونیکی که در سایت ها و اپلیکیشن ها مانند فیدیبو و … در فایلی ذخیره میشود به نام PDF که آن فایل به راحتی در دستگاه شما باز، و میتوانید ان کتاب را خیلی راحت و آسان بخوانید. این کتاب مانند کتاب های زیادی دارای نسخه PDF میباشد.

برای دانلود و داشتن این نسخه از کتاب انسان خردمند، میتوانید این کتاب را از اپلیکیشن ها و یا سایت های کتاب مانند ماف دانلود و مطالعه کنید.

کتاب صوتی انسان خردمند

کتاب انسان خردمند همانند نسخه نوشتاری آن، همان محتوا را دارد اما با این تفاوت که در نسخه صوتی این کتاب شما دیگر نیازی به مطالعه کتاب نوشتاری در کوشی و غیر آن، ندارید. کتاب صوتی انسان خردمند به گونه ای است که شما میتوانید هنگام انجام کار های روزانه و فعالیت های مختلف، آن را نیز گوش کنید.

پیشنهاد : برای دانلود و گوش کردن به کتاب صوتی انسان خردمند، میتوانید این کتاب را از برنامه فیدیبو نیز دانلود کنید.

قیمت کتاب انسان خردمند

این کتاب همانند همه کتاب های دیگر دارای قیمت مختص به خود میباشد ولی در سایت های مختلف که یا رشته ای در این کار ندارند و یا گران فروشی میکنند و پول هنگفتی را میخواهند از مشتری بگیرند، به این سایت ها توجه نکیند و سعی کنید که از سایت یا منابع معتبر این کتاب را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

پیشنهاد : ما در آینده ای نه چندان دور این کتاب را در سایت قرار خواهیم داد و قیمتی که برای آن در نظر داریم به گونه ای است که شما نیازی نیست در مورد روند خرید آن نگرانی داشته باشید.

خرید کتاب انسان خردمند با تخفیف

کتاب انسان خردمند به دلیل معروف بودنش دلیلی برای قیمت گران ندارد. برای اینکه خیال مشتریان از نحوه و میزان قیمت خرید راحت باشد ، ما در آینده جشنواره های تخفیف ویژه برای خرید کتاب ها مانند کتاب های pdf و یا کتاب های صوتی و … در سایت قرار خواهیم داد.

نکته : تمامی تخفیف ها مرتبط با میزان قیمت هر محصول تعیین میشود تا در حد امکان ما بتوانیم بهترین قیمت را برای مشتریان قرار دهیم.

سخن آخر

کتاب انسان خردمند چه نسخه نوشتاری و یا نسخه صوتی ان بسیار محبوب و معروف است که بسیاری از افراد معروف و مطرح در جهان، آن کتاب را به تمامی دوسداران کتاب برای خواندن، توصیه کرده اند. پس اگر اهل مطالعه و کتاب خواندن هستید، این کتاب ارزش زیادی برای مطالعه دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *