کتاب پیشگویی سیلویا براون

کتاب پیشگویی سیلویا براون

کتاب پیشگویی سیلویا براون ، یک کتاب ایده آل و عالی برای کسانی است که بسیار به نوع کتاب هایی که مطالعه میکنند، اهمین میدهند. طبق تجربه ای که در فروش و مطالعه و تحقیق در مورد کتاب داریم تا به امروز، باید حتما این کتاب فوق العاده را مطالعه کنید تا دنیای مطالعه تان دگرگون شود.

خلاصه کتاب پیشگویی سیلویا براون

نحوه پیشگویی مشخص نیست و روش های زیادی برای این بیان آن گذاشته شده است. پیشگویی های قرآن «چه آنها که رخ دادند و چه گفته هایش پیرامون امور آینده همچون حکومت صالحان بر زمین و رخ دادن قیامت» و معاد «نتیجه وحی بر پیامبر امین است یعنی فقط آنچه که به پیامبر وحی شده است و نتیجه نوعی القای روحانی است بیان میدارد» و درباره مکاشفه گفته ها توسط یک فرشته برای یوحنا مهنا میابد و این پس از آن است که خدا به مسیح اجازه میدهد تا وقیایع را در یک رویا بر یوحنا ارائه گرداند.

به جرئت میتوان بیان داشت پیشگویی کتابهای مذهبی فقط توسط نوعی القای روحانی – چه در بیداری چه در خواب – صورت گرفته و برای هدایت و آگاهی بشر به اذن پروردگار انجام شده است. شباهت برخی پیشگویی های کتاب مقدس ادیان گوناگون نشاندهنده همین موضوع است و …

کتاب پیشگویی سیلویا براون انتشارات سایه گستر

این کتاب، کتاب بسیار خوبی است هم از نطر نویسنده هم از نظر انتشاراتی که آن را درست کرده اند. برای اینکه بتوانید نهایت استفاده از این کتاب را ببرید، انتشارات سایه گستر با ترجمه و بهتر کردن ساختار این کتاب با باعث شده است تا کاربران زیادی این به سمت این کتاب بیایند.

این انتشارات معمولا با بهترین کیفیت است که این موضوع به شما این را ثابت میکند که اگر نسخه انتشارات سایه گستر را تهیه کنید و بخوانید، این کتاب به خودی خود فوق العاده است و در صورتی که این کتاب توسط انتشارات سایه گستر ترجمه شده باشد این کتاب دیگر فوق العاده نیست، معرکه است.

یکی از قابلیت هایی که این انتشارات به کتاب ها اضافه میکند، این است که روند خواندن مخاطبان را تسهیل میبخشد و باعث میشود تا کسی که این کتاب را میخواند، بتواند خیلی روان تر و با درک بیشتری این کتاب را بخواند.

کتاب پیشگویی سیلویا براون مترجم عباسعلی

کتاب پیشگویی سیلئیا براون کتابی مهم و با اهمیت است که بسیاری از مترجم ها و انتشارات به دنبال ترجمه و ویرایش آن هستند. برای مثال مترجم عباسعلی هم به دنبال این کتاب آمد که باید برای  این که از دید آن ها به این کتاب نگاه کنیم. گاهی وقت ها ممکن است از کتا ها خوشمان نیاید ولی واقعیت چیز دیگری است.

کتاب پیشگویی سیلویا براون ویکی پدیا

ویکی پدیا معمولا موضوعاتی که اهمیت زیادی نداشته باشند را در سایت و تحقیقات خود قرار نمیدهد ولی در ویکی پدیا در مورد این کتاب تحقیق و بررسی شده است که معلوم میشود این کتاب بی دلیل با اهمیت نشده است و حتما دلیلی داشته است. دلیل های آن از دید های مختلف متفاوت است ولی منبع این اهمیت در نوع و میزان محتوای این کتاب است.

محتوای ارزشمند هر کتاب تعیین کننده میزان ارزش آن کتاب است. کتاب ها منبع علم و دانش هستند، اگر به آن ها علاقه داشته باشید.

دانلود کتاب پیشگویی سیلویا براون

این کتاب درست است که کتاب خوب، با ارزش و مهمی برای دوسداران کتاب و ناشران و … است، ولی دلیل بر این نیست که مانند کتاب های معروف قدیمی، برای خواندن آن باید حتما به کتابخوانه ها رجوع کرد، شما میتوانید این کتاب را دانلود و به راحتی در دسترس است.

سخن آخر

در آخر باید در مورد این کتاب بی نظیر براتون بگم که هر آنچه که در مورد مطالعه در کتاب ها فکر میکنید میدانید، نمی دانید. زیرا این کتاب دارای نکاتی است که در هیچ کتابی دیگر نیست و پیدا نخواهید کرد. برای اینکه بتوانید این کتاب را بخوانید، میتوانید آنرا دانلود و یا خریداری نمایید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *